čtvrtek 2. dubna 2009

Projekt 365

To mě přivedlo na myšlenku založit si vlastní blog.
Nebudu celý projekt popisovat, na internetu každý zájemce najde dost informací. Mě zaujala hlavně myšlenka, jak každý den udělám fotku a budu se tak zlepšovat. Po shlédnutí několika blogů s tímto zaměřením jsem začal váhat. Opravdu mi to pomůže? Každý den jednu fotku?
A dostal jsem strach. Strach z toho, že tahle podmínka se stane břemenem. Snímek dnes, zítra, pozítří .....
Kde brát nápady až přijdu unavený z práce? Špinavý, hladový a hned ve dveřích mě uvítají dětičky a budou se snažit získat mě na chvíli pro sebe. A pak pohádku na dobrou noc.
Tím bych chtěl vyjádřit obdiv všem, co to dokážou a nevzdávají. Nepatřím mezi ně. Proto zde nenajdete každý den nové a krásné fotografie. Přesto se budu snažit u každého příspěvku aspoň jednu fotku ukázat.

2 komentáře:

  1. Jo, tak v tom s Tebou bohužel musím souhlasit. Projekt je výborný jako dokument roku života s průměrnými fotkami, jako uvědomění si, že každý den stojí za to. Ale nemyslím, že pomůže plodit lepší fotky, možná jen nasbírat více zkušeností, protože donutí více fotit. Na vlastní kůži jsem si vyzkoušela, že na to nemám, ani na to fotit průměrné dokumentační fotky. Někdy mám prostě den, kdy po foťáku nesáhnu.

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že jsi zvolil tu správnou variantu. Projekt 365 se mi líbí, ale sám se bojím, že bych něco tak intenzivního nezvládl. Těm, co to zvládají patří také můj obdiv. Tahle tvoje cesta se mi zdá optimální.

    OdpovědětVymazat