pátek 1. ledna 2010

Frisbee

Před časem v jedné televizní reklamě mluvili o jakémsi frisbee (čti frisbí) . Netušil jsem tehdy o co se jedná. Mládež se dnes baví trochu jinak než my kdysi. Navíc spoustě anglických slov vůbec nerozumím. O to větší bylo mé překvapení, když jsem zjistil, že za tím divným výrazem se schovává i mě známý létající talíř. V garáži jich máme několik v různých velikostech a s holkami občas blbneme na zahradě.
Proto jsem začal hledat informace na netu. Ve Wikipedii je zmínka, že frisbee se používá již od 40 až 50 let minulého století a sériová výroba začala v roce 1955 v USA. Z dalšího hledání na internetu jsem zjistil mnohem víc a hned se vypravil koupit lepší talíř než ty co máme. Ty větší, těžší a dražší jsou většinou i kvalitnější. Tak teď máme 130 gramový, svítící. Lépe lítá a zážitek z noční zahrady je dobrý. Jen sousedovi jezevčíci nemají pochopení a jsou hlučnější než my.


Na snímku se má dcerka učí chytat :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat